Tillbaka igen

Nu är det ett bra tag sedan jag skrev, men det har många tråkiga förklaringar som jag fortfarande inte orkar gå in på. Men nu kanske jag orkar börja skriva lite igen, jag gör ett nytt försök iaf.

Jag kämpar på för att hålla mitt hem i ett något trevligare skick än en sopptipp... resultat - inte strålande direkt !!
Det känns som ett för tillfället omöjligt projekt som går ut på att jag försöker städa,plocka svabba osv från morgon till kväll medans övriga familjen dräller allt omkring sig.  Jag städar köket och fortsätter till vardagsrummet, när jag kommer tillbaka till köket har karln drällt en höh matlådor omkring sig (odiskade naturligtvis) och dottern har lekt tornado, och rivit det mesta i sin väg. Och så fortsätter det rum för rum, och dag för dag, och städningen blir aldrig i närheten av färdig.
Men mina rabatter och små odlingar får kanske vara prydliga, där borde det ju inte dyka upp matlådor och barbiedockor... eller????

Snart dags för dotterns försenade födelsedagskalas, förlåt jag menar DISCO, hoppas nu bara att alla hennes små gäster kommer, så att hon inte blir jättebesviken.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Hej, visst kan jag lägga in bilder på min familj någon dag:) Undrar bara varför:)? hehe.

2010-08-18 @ 16:33:30
URL: http://hannalinneapersson.blogg.se/
Postat av: Siri

Hej jag tycker att du borde kanske lägga upp lite mer bilder hehe. Och att du kanske skriver lite för långa inlägg! Men anats är din blogg helt ok!;)

2012-05-20 @ 22:15:18
URL: http://sirsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0