Väder

Vilket väder, jag gillar jul och jag gillar snö, men den här kylan var lite väl mycket. Jag har knappt vågat sticka näsan utanför dörren,
och jag som började så bra med promenader på runt en timme, de högre makterna är emot mig...........
Det är någon som tycker att jag ska fortsätta vara en fläskpadda, usch vad elakt.
Men allvarligt, det är lite varmare idag, så vi får se, jag kan nog ta med mig sonen ut på en promenad,
man och dotter lär väl vägra som vanligt.
Dottern tycker det blir för trist att bara promenera, och karln är allergisk mot frisk luft, och livrädd för motion.

Kommentarer
Postat av: mig

Haha.... allergisk mot frisk luft..den var bra:)

2009-02-17 @ 18:45:19
Postat av: Ledl

Gå in och kolla.

2009-05-12 @ 17:04:55
URL: http://ledl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0