En bra? början..

Ja, jag vet inte, nu har vi haft förkylningar/influensa, vaccination av bebis, allmänna äktenskapsgräl, och nu sist magsjuka.
Kanske inte den bästa starten på det nya året, men,men men det har varit lite tur också, jag vann en slant på bingo, och det tas tacksamt emot, ligger efter med det mesta.

Och idag fick jag ett mail om att jag vunnit ett träningskit från Reebok, tack, tack säger jag, och nu finns det ännu mindre ursäkter till varför motionen ska skippas, fick dessutom en stegräknare förra veckan, men den har dottern norpat åt sig och sprungit iväg med någonstans.

Lite effekt av mina ansträngningar har jag märkt iaf, - 4 kg på knappt 10 dagar, inte så illa med tanke på att det faktiskt har slunkit ner både chips,läsk och choklad.
4 till så är jag nöjd för den här månaden, eller ok, jag är rätt nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0